دوستت دارم
نوشته شده توسط : محمد

 

دلم ميخواد كه از لبهاي گرمت گلهاي سرخ بوسه را بچينم

 

 
دلم ميخواد جواب دوست دارم را تو چشمهاي قشنگ تو ببينم
میخوام تورو که باشی،جون بدی تا نمیرم
عزیز هر ترانه، تو واژه هات اسیرم
میخوام تورو که باشی، تو دم دم نفسهام
تو لحظه های دردم، محکم بگیری دستام
می خوام تورو که باشی حتی اگه نباشم
حتی اگه تو رویات خیال رفته باشم
می خوام تورو که باشی گم بشی تو وجودم
حتی وقتی نبودی من عاشق تو بودم
از من بخواه که باشم، کم نیارم تو دستات
پرپر بشم تو حس ناز لطیف چشمات
از من بخواه که باشم، بودنی رنگ موندن
حست کنم تو رگهام عین ترانه خوندن
از تو می خوام که باشی، باشی و باشه یاور
تو لحظه هام بمونی تا دم دمای آخر
از تو می خوام که باشی تا که ترانه باشه
دوستت دارم سمیرا خانم عزیز دلم




:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mitra در تاریخ : 1392/11/16/3 - - گفته است :
عاااااااااالییی بود

/weblog/file/img/m.jpg
به توچه فضولی در تاریخ : 1392/8/29/3 - - گفته است :
ریدم دهن تو اون دوست دختر جندت که 24ساعت زیرکیر من بود کس کون میداد میشاشیدم دهنش دیوس لاشی راستی مادرخواهرتو رو هم من گایدم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: